Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har köpt guideböcker som min man ska få i sitt födelsedagspaket i höst :).

pdp_main.jpg


pdp_main.jpg
 
När jag parkerade cykeln utanför Rehabshopen var jag så trött av/på värme att jag hamnade i ett sådant där oseende läge där jag ser, fast inte, framför skyltfönstret. Det tog en stund innan jag insåg att det var ett komplett utbud av inkontinensprodukter för såväl kvinnor som män jag till synes stod och begrundade.

Vill man ju studera och utvärdera grundligt - good job! :D
 
Tycker de är lite småtrista :o Men har för mig att de sitter bra! Jag har lite problem dock med solglasögon utan sadlar då det är varmt - de glider alltid ner på mig. Har kanske för liten näsa :p

Haha jaa kanske men jag är inte så mycket för spexiga glajjor. Kan inte bestämma mig om jag ska ha Catherine eller New Audrey. Köpa båda är lite uteslutet, blir väl 7 papp :D
 
O trendorakel @tornblomma, vad säger du om MJ:s snapshot bag? Är mkt sugen (om jag kan bestämma färg) men får man plats med något? Hur länge har de funnits? Jag som är lantis har inte sett dem förrän i år.
 
Jag har suttit och kollat lite på kläder. Har även kollat igenom vad jag faktiskt har hemma. Vi ska ha after work på fredag och jag har inget att ha på mig :grin:

Jag har också konstaterat (igen) att jag är @tornblomma s totala motsats. Jag har absolut ingen midja. Alls. Inte pga någon övervikt, som det är nu så ser man t.o.m. muskler lite överallt på mig, utan just för att jag är så otroligt rak Från höfter till axlar är det helt spikrakt när man tittar på mig framifrån/bakifrån. Det kombinerat med att jag har hyfsat mycket rumpa och byst gör att det är hur lätt som helst att se betydligt större ut när jag klär mig och det känns inte kul alls. Nu är standardklädseln shorts och vanliga, enkla bomullslinnen. Otroligt spännande, eller hur?

Vad fasen ska jag hitta på? Finns det något jag kan tänka på när det gäller val av kläder för att kunna klä mig lite mer "spännande" eller åtminstone mer varierat utan att se/känna mig större än vad jag är?
 
Den här köpte jag häromdagen :)
 

Bifogade filer

  • IMG_20180608_003540_179.jpg
    IMG_20180608_003540_179.jpg
    161,2 KB · Visningar: 15
Blev ett par Céline new Audrey :love: Beställde de igår och har redan noll tålamod och vill ha de NU! Dock beställde jag från Nelly så de kommer väl lagom till juli :meh:

Visa bifogad fil 15849
Vaddå, har du köpt utan att prova innan?! :confused: Det skulle jag aldrig kunna göra! Just solglasögon är för mig en fullkomlig gissningslek där jag måste prova alla modeller jag har framför mig för att kunna bli klok på vilka som blir snygga på mig. Att bara titta på dem ger ingen ledning alls. Min gissning är dock att jag skulle se helt sinnessjuk ut i de där. Men som sagt, tar jag dem på kan det omkullkastas på en sek.
 
Vaddå, har du köpt utan att prova innan?! :confused: Det skulle jag aldrig kunna göra! Just solglasögon är för mig en fullkomlig gissningslek där jag måste prova alla modeller jag har framför mig för att kunna bli klok på vilka som blir snygga på mig. Att bara titta på dem ger ingen ledning alls. Min gissning är dock att jag skulle se helt sinnessjuk ut i de där. Men som sagt, tar jag dem på kan det omkullkastas på en sek.
Jag passar i allt, allt klär en skönhet du vet :D annars går det ju att returnera, men jag har solglasögon i flera olika modeller. Skulle dock aldrig ta på hjärtformade, det är för små barn tycker jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 361
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 899
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 454
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 812
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp