Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Exakt. Jag hade ett par Birkenstock först, sedan har jag haft flera Scholl. De känns mer uppbyggda runt foten.


Äsch då. Feministpumps som feministpumps.
Pga värmeslag blev det inga nya sandaler idag. Efter att ha kollat i en butik var jag utmattad.

Passande nog tycks trendiga Rehabshopen ha både Birkenstock och Scholl och andra fräsiga märken, så jag cyklar dit på vägen till jobbet imorgon förmiddag.
 
20180530_150227.jpg
 
Birkisar nu inköpta! För er som är något bekanta med så att säga de socioekonomiska och subkulturella mönstren här i rikets andra stad, kan jag meddela att förekomsten av birkisar på medborgarnas fötter avtar rätt tydligt mellan, säg, västra centrum och själva centrum. Men jag framhärdade!

Det känns fantastiskt! Fötterna är just så där omgärdade av sulan som jag tänkte mig, och mina synnerligen platta hålfötter lyfts upp på ett alls icke oävet vis.

Jag räknar nu med att inom några dagar bli som NY med avseende på rörelseapparaten. Inget mer ryggont, inga mer stumma vader, no more tendenser till hälsporre! En ny dag randas, sanna mina ord!

Jag ska bära dessa enastående skor minst till och med 20/11!
 
Är sugen på att köpa ett par Céline Catherine, någon som har de? Är de sköna? Värda sitt pris?

Tycker de är lite småtrista :o Men har för mig att de sitter bra! Jag har lite problem dock med solglasögon utan sadlar då det är varmt - de glider alltid ner på mig. Har kanske för liten näsa :p
 
Birkisar nu inköpta! För er som är något bekanta med så att säga de socioekonomiska och subkulturella mönstren här i rikets andra stad, kan jag meddela att förekomsten av birkisar på medborgarnas fötter avtar rätt tydligt mellan, säg, västra centrum och själva centrum. Men jag framhärdade!

Det känns fantastiskt! Fötterna är just så där omgärdade av sulan som jag tänkte mig, och mina synnerligen platta hålfötter lyfts upp på ett alls icke oävet vis.

Jag räknar nu med att inom några dagar bli som NY med avseende på rörelseapparaten. Inget mer ryggont, inga mer stumma vader, no more tendenser till hälsporre! En ny dag randas, sanna mina ord!

Jag ska bära dessa enastående skor minst till och med 20/11!
Skulle de inte hjälpa har du ju alltid Bekväma skor på Stampatan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 361
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 899
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 454
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 812

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp