Bukefalos 28 år!

SHOPPING - Till hemmet tråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

*KL*

Jag är så himla nöjd för jag har lyckats köpa allt det basala jul/adventspyntet till riktiga fyndpriser på second hand. Gladast är jag över en adventsstjärna i halm, helt utan skador, som jag köpte igår för en femtiolapp... :laugh: Jag köpte också ett par julgardiner till köket och en löpare i matchande färger(15 kr/styck). Sedan tidigare har jag ett par adventsstakar till fönstren och en ljusstake med plats för fyra ljus, allt second hand. Nu ska jag stoppa undan allt och bara vänta in första advent!

adventsfynd.jpg
 
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

*kl*

Idag hämtade jag ut denna oljemålning jag ropat in på Tradera. Jag är riktigt nöjd med den och den var ännu finare i verkligheten än på bild.:)

Den är målad 1975 av konstnären Cheristine Ligertwood (senare Asker). Hästen den föreställer hette Hjärter Äss f 1970 e Cosmos xx-Heristal 224.

PB240004.jpg
 
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

*kl*

Idag hämtade jag ut denna oljemålning jag ropat in på Tradera. Jag är riktigt nöjd med den och den var ännu finare i verkligheten än på bild.:)

Den är målad 1975 av konstnären Cheristine Ligertwood (senare Asker). Hästen den föreställer hette Hjärter Äss f 1970 e Cosmos xx-Heristal 224.

PB240004.jpg

Åh! Vad kostade den då? ( Jättenyfiken)
 
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

*kl*

Nu har vi handlat till hemmet så nu får jag vara med! En Tassimo T40 :love:

Magic-black-framifr%C3%A5n-res(1).jpg


Och en massa kaffe :d
 
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

Jo :) om du menar att den inte är nytillverkad. Föll pladask för den, passar in så himla bra här hemma :)
 
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

Jag har också köpt tavla på Tradera. Den är jättefin och jag kan inte var nöjdare med den. Den passade jättebra där jag hängt den.

131698681_1.jpg


Det är en 1800-TALSTAVLA föreställande ”Carl XV Konung af Swerge”. Eventuellt är hästen på bilden hans livhäst, araben Shejk.
 
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

kl

Följer taveltrender. Köpt två tavlor från som är på väg från USA. De ska hänga bredvid varandra i vår lilla hall är tanken.

ilfullxfull272593199.jpg


ilfullxfull271111818.jpg
 
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

KL

Köpte orden: "Kärlek" och "Lycka" på gekås igår och dem fick plats under sängen!
Köpte även en whiteboard veckoplanerare, magnettavla/fotoram och en ram där det står "love" som man han ha två bilder i!:laugh:

Skuggan_
 
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

Under sängen verkar vara ett märkligt ställe att ha nyinköpta saker på -tänkte ett varv till och kom på att du måste ha loftsäng. Eller? :)

kl
Har shoppat massor till nya huset men tyvärr inte hunnit ta så mycket bilder -återkommer senare!
 
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

Under sängen verkar vara ett märkligt ställe att ha nyinköpta saker på -tänkte ett varv till och kom på att du måste ha loftsäng. Eller? :)

kl
Har shoppat massor till nya huset men tyvärr inte hunnit ta så mycket bilder -återkommer senare!

Haha menar självklart ÖVER sängen haha:angel::rofl::p

Skuggan_
 
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

Jag har också köpt tavla på Tradera. Den är jättefin och jag kan inte var nöjdare med den. Den passade jättebra där jag hängt den.

131698681_1.jpg


Det är en 1800-TALSTAVLA föreställande ”Carl XV Konung af Swerge”. Eventuellt är hästen på bilden hans livhäst, araben Shejk.

Jo jag tittade lite på den men föll inte för den...
 
Sv: SHOPPING - Till hemmet tråden!

Näe det var ju tur att du har så dålig smak :p ...

Den kräver ju rätt hem för att passa in i. Men till mitt hem satt den som en smäck iaf.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp