Sidepass front?

Krockodil

Trådstartare
Vet inte om inlägget ligger rätt??

Hur lär man hästen sidepass front? Eller det finns säkert många olika benämningar men när hästen går rakt i sidled emot dig.
Sidepass away är jag fullt införstådd på men jag kan inte vrida om det hela och komma på hur det fungerar åt andra hållet. :crazy:
 
Sv: Sidepass front?

Japp det heter sidepass front:)
de bästa är att ta kontakt med en tränare. Gå gärna in och kolla på denna sidan: www.horse-vision.se
Det är svårt att förklara på internet och det finns olika vägar att göra det men det är en del för-arbete:)
Lycka till:)
 

Liknande trådar

Dressyr Det är ganska få topphästar som går ute i stora hagar med kompisar. De finns absolut men är verkligen inte vanligt. Är inte helt med på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 501
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 952
Senast: Stereo
·
Kropp & Själ Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget. Eller ens vad jag vill ha sagt. Jag har alltid haft en känsla av att jag inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 913
Senast: Seaside
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
3 934
Senast: Pyrran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp