Bukefalos 28 år!

Simlångsritten 2012?

N

Nekko

En kort snabb fråga... Kan inte hitta Simlångsritten i tävlingsdatabasen, blir det ingen ritt (eller är jag kanske blind?)? Vore så tacksam om någon som vet kunde svara!
 
Sv: Simlångsritten 2012?

Om du går in på Svenska Ridsportsförbundet Distansritt Tävling Tävlingstermin 2012.Där finns hela årets./Rosa
 
Sv: Simlångsritten 2012?

Jag kan inte hitta Simlångsritten. Inte heller Medeltidsritten finns i listan. Jag är kanske också blind.
 
Sv: Simlångsritten 2012?

Jag undrar detsamma men samtidigt är det enda stället jag sett Simlångsritten på så är det på distansritt.nu ´s ritt-karta och jag antar att den inte är officiell? På TDB hittar jag inte heller, så jag undrar också om den inte blir av, men om dte är ansökt om den så borde det väl stå inställd i TDB, eller?
 
Sv: Simlångsritten 2012?

Tack för länken, jag försökte följa "vägbeskrivningen" men kom ändå bara in på TDB:n, därav frågan.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 122
Senast: Oknytt
·
Hästvård Hej! Jag har lite funderingar kring matstress hos häst. Vi var nämligen och kollade på en häst som förmodligen haft matstress i hela...
Svar
13
· Visningar
1 196
Senast: co-SMAD4
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
347
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb En kort fråga fråga - Jag behöver läsa matte 3C på distans så snabbt som möjligt, men det måste väl gå att göra detta på annat sätt än...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp