Bukefalos 28 år!

Simlångsritten 2012?

N

Nekko

En kort snabb fråga... Kan inte hitta Simlångsritten i tävlingsdatabasen, blir det ingen ritt (eller är jag kanske blind?)? Vore så tacksam om någon som vet kunde svara!
 
Sv: Simlångsritten 2012?

Om du går in på Svenska Ridsportsförbundet Distansritt Tävling Tävlingstermin 2012.Där finns hela årets./Rosa
 
Sv: Simlångsritten 2012?

Jag kan inte hitta Simlångsritten. Inte heller Medeltidsritten finns i listan. Jag är kanske också blind.
 
Sv: Simlångsritten 2012?

Jag undrar detsamma men samtidigt är det enda stället jag sett Simlångsritten på så är det på distansritt.nu ´s ritt-karta och jag antar att den inte är officiell? På TDB hittar jag inte heller, så jag undrar också om den inte blir av, men om dte är ansökt om den så borde det väl stå inställd i TDB, eller?
 
Sv: Simlångsritten 2012?

Tack för länken, jag försökte följa "vägbeskrivningen" men kom ändå bara in på TDB:n, därav frågan.
 

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
389
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
15
· Visningar
827
Senast: Josefineeee
·
Kropp & Själ Hej alla! Jag har tänkt höra med vården också, men kan ju fråga om ev personliga erfarenheter först... Jo, jag har vissa månader...
2
Svar
20
· Visningar
1 222
Senast: Rosett
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
675

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp