Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Sitter och planerar mannens adventskalender här nu men jag får inte riktigt ihop tillräckligt. Wääh wääh.
Det får ju inte bli allt för ruinerande heller...
 
Sv: Singeltråden 53

För övrigt var jag mycket lat och köpte en paket med 24 presentpåsar och ska köpa en förpackning med 24 numrerade klädnypor som jag ska sätta på påsarna och sen ska jag lägga dem i en korg. :D
 
Sv: Singeltråden 53

Vadå lat, det låter väl skitsmart? :)

kl

Halvligger i soffan. Är helt slut efter några dagar på mässan och ser oerhört mycket fram emot lite sovmorgon imorgon. Nu på kvällen ska jag ut och springa, men jag har en gosande katt i knäet och har inte hjärta till att putta bort honom så nu sitter jag och väntar på att han ska tröttna. :o
 
Sv: Singeltråden 53

Har för övrigt hittat en bröllopstårta till dig.

300x300px-LS-eb9b8b64_B0000VM322-31R4y-uTU6L.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag har ju läst här att @Wille har anlagt en skogsträdgård, intressant, tycker jag. Jag har en skogsbacke i anslutning till min...
Svar
12
· Visningar
1 111
Senast: manda
·
Kläder & Bli fin Mina mycket gamla långkalsonger har sett sina bästa dagar och jag letar efter nya, men hittar bara en massa sportiga och tighta...
Svar
9
· Visningar
726
Senast: Fille
·
Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
435
Senast: starcraft
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 573
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Vi som letar häst II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp