Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Wow! Tror du kommer se helt fabulös ut i den! :D Vad går en sån på, om man får fråga? Mest nyfiken för att jag har planer på att köpa mig nån finare långklänning själv och inbillar mig att jag tjänar en del på att köpa en sån här än hemma i Sverige.
 
Sv: Singeltråden 53

Fortsätter jag såhär så får jag väl beställa en storlek större på allt.

:rofl:

Egentligen blir det nog ett relativt lugnt nyårsfirande, och ingen gala. Vi ska fira med en av mina bästa vänner och hennes fästman (de bor på ön och jag saknar henne till tusen så det ska bli jättekul!), å andra sidan är det nog första gången de kommer ut sedan de fick barn i februari, så vem vet hur det slutar upp :D
Jag använder aldrig maxiklänning, men jag tycker att det är så snyggt så NU MÅSTE JAG BARA!


Jag köpte ett presentpaket med strumpor till den stora mannen och en plånbok (rätt trista saker, men han har önskat sig det). Nu vet jag inte vad han ska få mer dock (vet inte var alla mina idéer tog vägen?).
 
Sv: Singeltråden 53

Tack, jag hoppas det med! :) Den är från Lipsy och kostade 75 pund, och så var det 20 % i rabatt sen. Så det var överkomligt!
 
Sv: Singeltråden 53

Helt klart! Men bra, då vet jag att jag ska satsa på att köpa en här. Ska bara komma ihåg det så jag hinner innan jag åker hem, är ju bara tre veckor kvar! :crazy:
 
Sv: Singeltråden 53

Drygt två månader. 10 veckor borde det vara ungefär. Och senaste månaden har gått HUR FORT SOM HELST! Har ju liksom fortfarande massa saker kvar att göra jag inte hunnit med än, jag fattar inte vad som hände. Åker dessutom till Indonesien en sväng på söndag och när jag kommer tillbaka hit är det liksom bara två veckor kvar... Hur går det till?!
 
Sv: Singeltråden 53

Hahaha ja, det är rätt gött. Och sjukt. :p Har ju redan tagit en sväng till Vietnam och Kambodja. Tanken var att hinna med en sväng till Malaysia och eventuellt Thailand också, men helt plötsligt räckte inte tiden till... Så jag får nöja mig med de tre. ;)
 
Sv: Singeltråden 53

Tack, lite synd är det faktiskt om mig. Fatta vad jag kommer frysa när jag kommer hem! :eek:
 
Sv: Singeltråden 53

Ja, den torra luften lär vara skön! Även om min hud och mina läppar kommer hata den nåt förskräckligt... Och att faktiskt kunna ha långbyxor, nån snygg tröja eller så bara en t-shirt..! Nog för att det är rätt behagligt det här, men det där med årstider har allt sin charm det med. :)
 
Sv: Singeltråden 53

Men det GICK ju INTE!


Har dessutom varit i stan (promenerade några gator innan jag steg på bussen hem för att njuta av julbelysningen i skymningen) och sedan har den andra grisen varit här på te och kladdkaka. Ska se om det går nu.
 
Sv: Singeltråden 53

Haha, alltid det där problemet :p

Själv köpte jag mig ett "nytt" tvspel till mitt Nintendo häromdagen. Det hade jag egentligen inte alls råd med.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag har ju läst här att @Wille har anlagt en skogsträdgård, intressant, tycker jag. Jag har en skogsbacke i anslutning till min...
Svar
12
· Visningar
1 111
Senast: manda
·
Kläder & Bli fin Mina mycket gamla långkalsonger har sett sina bästa dagar och jag letar efter nya, men hittar bara en massa sportiga och tighta...
Svar
9
· Visningar
726
Senast: Fille
·
Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
434
Senast: starcraft
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 565
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp