Bukefalos 28 år!

Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Jag ska fan ge mig själv en liten väska från MK när min uppsats är godkänd.


Edit: Hamilton finns numera i en hemskt fin blå nyans också. Crap.


Edit #2: Och så finns det en snajsig liten modell i samma läder som min också, den skulle passa mig fint i en annan färg.


Edit #3: Såhär ska det se ut!
 
Senast ändrad:
Sv: Singeltråden 53

Den lilla blev det! :) Tror att man har mest användning av den till julhelgen.

michael-by-michael-kors-red-large-selma-studded-clutch-product-1-13557736-452634462_large_flex.jpeg


Och ja! Klart att du ska ha en väska i belöning! :D
 
Sv: Singeltråden 53

Ja, jag såg också (och fastnade för) den! Tänker mig att den hade varit väldigt snygg till våren... Åh jag älskar väskor.
 
Sv: Singeltråden 53

Den lädertexturen är dessutom överlägsen. Skärskådade min väska häromdagen, den har använts flitigt i över ett år utan att jag har varit särskilt rädd om den. Och det är inte en endaste liten repa på den. Bara metallen som är skrapad vid hänglåset (guldfärgen flagnar lite när metall ligger och skaver mot metall).
 
Sv: Singeltråden 53

Jamen okej då!

VARNING!
Följande innehåll kan vara för sött:


Abbe åker tunnelbana för första gången
f20f8c4a507411e39e3812c048d57f22_8.jpg



Abbe vill komma UPP "JAMENNUPÅENGÅNG" (för att en minut senare vara "MEN SLÄPP NER MIG ÄR DU INTE RIKTIGT KLOK?!")
cc84773c4dff11e3bb1912e37358b744_8.jpg



Abbe innan han kissar på mattan för tredje gången på två dagar (arbetstiteln var "Abbe två minuter innan han hamnade på rea")
bd7db2584e0911e39963120fa72a09c2_8.jpg
LÄGG AV.

Gemener
 
Sv: Singeltråden 53

Tänk på oss stackars hundallergiker som kan få hjärtsnörp av tanken på att aldrig ha en egen!
 
Sv: Singeltråden 53

Väska nummer två ser ut som ett hemmabygge efter en alltför lyckad dag vid spelautomaterna inne på Liseberg... inte som en D&G.
 
Sv: Singeltråden 53

Ah, ja det kan det såklart vara! Eller någon som vunnit en himla massa Hubertusjakter...
 
Sv: Singeltråden 53

Nä, inte superduperallergisk. Kan ju hänga med de flesta hundar en stund och till och med passa Svansson emellanåt, men skulle inte kunna ha en egen boendes hemma. :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag har ju läst här att @Wille har anlagt en skogsträdgård, intressant, tycker jag. Jag har en skogsbacke i anslutning till min...
Svar
12
· Visningar
1 131
Senast: manda
·
Kläder & Bli fin Mina mycket gamla långkalsonger har sett sina bästa dagar och jag letar efter nya, men hittar bara en massa sportiga och tighta...
Svar
9
· Visningar
767
Senast: Fille
·
Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
496
Senast: starcraft
·
Trädgård & Växter Jag tänkte att istället för att skriva om balkonglådor i VGV är det dags för en ny balkongtråd. Jag struntade fullständigt i min...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 180
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp