Skaffa hund?

Våra tuggade bia-bäddar, rev tapet, mattor, skor, mina tofflor och en ridhjälm 😡
Som krokodiler 😂
Jag är uppväxt med golden(utställning) och några av dom åt upp mina föräldrars hus. Minns när vi kom hem efter att ha åkt och ätit middag någonstans och hunden bitit av ett ben på köksbordet och demolerat en köksstol. Den hunden åt även upp tapeter och slet upp plastmattan på golvet. :eek:


Tror inte att min Aussie hade sönder något på den nivån förutom att han åt mina kläder :rofl:
 
Welsh springer spaniel kanske? Liknar ju golden lite men är mindre och så är de väldigt söta. Inte så tunga öron som den engelska.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 144
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa en ny hund efter flera år utan. Jag är en väldigt aktiv person som är ute och tränar mycket. Planerna är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 605
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej kloka buke! Jag vänder mig till er för tankar och funderingar. Ber om ursäkt i förväg för långt inlägg. Det är så att vi köpte...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 615
Senast: Sesca
·
Hundavel & Ras Jag älskar min ras men efter att fått lämna tillbaka min tik pga hennes psykiska beteende har tankarna snurrat. Jag har landat i att det...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
11 730
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp