Bukefalos 28 år!

"Skarven" på graviditetsmage??!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: "Skarven" på graviditetsmage??!!

Det har jag inte ens tänkt på. Möjligtvis på ett litet foto, men inte i verkligheten!
 
Sv: "Skarven" på graviditetsmage??!!

Visst är det tröttsamt? Jag blir bara så irriterad på allt sånt dumt skrock. Ett tag var jag inne på att ta reda på könet bara för att kunna säga ifrån.
 
Sv: "Skarven" på graviditetsmage??!!

Grattis såklart! Men man har ju som sagt 50% chans på antingen det ena eller det andra, oddsen är ju inte direkt emot att de fåniga skrocken någon gång slår in, eller hur?

Kommer aldrig att glömma en av de fånigaste trådarna inne på FL. En tjej frågade ungefär så här: Om de inte kan se att det är en pojke på UL, är det en flicka då? Hallå! Om det inte är en pojke, vad skulle det annars vara? En hundvalp?
 
Sv: "Skarven" på graviditetsmage??!!

Lupin skrev:
Kommer aldrig att glömma en av de fånigaste trådarna inne på FL. En tjej frågade ungefär så här: Om de inte kan se att det är en pojke på UL, är det en flicka då? Hallå! Om det inte är en pojke, vad skulle det annars vara? En hundvalp?

:rofl: :rofl:
Jag kommer ihåg den tråden :D (om det nu är samma, för jag har sett ett par stycken liknande trådar)
 
Sv: "Skarven" på graviditetsmage??!!

ASG

:rofl: :rofl:

Jag visste att det var en pojke hela tiden oavsett skarv eller andra skrockfullheter.
 
Sv: "Skarven" på graviditetsmage??!!

Jo, de kallar det för pojkrand - och i mitt fall kom det ut två flickor ! Så jag tror inte ett smack på det !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 197
Senast: Karro-Lina
·
Samhälle IT-leverantören Tieto är utsatta för ett ransomwareangrepp. Jag kunde inte bry mig mindre om Tieto själva, men de har en stor mängd...
Svar
15
· Visningar
1 323
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Vad föredrar ni till era barn? Har alltid tänkt att jag vill ha mina barn i en liten byaskola för att jag själv gick 2år i en liten...
2
Svar
20
· Visningar
2 397
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 810
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Stora shoppingtråden II
  • Stripbete

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp