Bukefalos 28 år!

Skav av skänkeln

Sv: Skav av skänkeln

Köpte ett Sjöbogårdens pälsglans igår, idag blir det att spraya på! :D Någon som har fler tips på superbra pälsglans?
 
Sv: Skav av skänkeln

min häst får pälsen bortnött av det mesta, klippt eller ej, där man har vaderna är det nästan ingen päls kvar om jag har ridit mkt, och han är ganska "självgående"... sedan får han pälsskav av schabraket, så det blir en 4kant med lite hår haha.. (ej under sadeln). på bogarna har han lite hår med.. hur man får bort det vet jag inte.. har haft så i allafall 5år.. sommar som vinter...
 
Sv: Skav av skänkeln

min häst har lättare att på skav på hösten när hon sätter päls, då kan hon få skav av täcken, träns, grimmor skänklar o sporrar. Även om hon inte får skav resten av året.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 299
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Har skrivit här tidigare om min hund som fått en knöl på typ bakre hälen/knät (när jag googlar anatomin så verkar det heta typ tarsus)...
Svar
0
· Visningar
595
Kropp & Själ skall till läkare nästa vecka (äntligen) men försöker hitta någon spännande diagnos själv under tiden ;) I våras någon gång började jag...
Svar
4
· Visningar
1 123
Senast: vinkelina
·
Skola & Jobb Hej! Inte mitt riktiga konto för jag vill vara anonym om detta så om nån kommer på vem jag är håll det gärna för er själva tack! Jag...
Svar
8
· Visningar
2 571

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Livförsäkring
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp