Bukefalos 28 år!

Skimmeltravare

domino

Trådstartare
Har hittat tre, är det någon som kan nämna fler?
Gråskimlar är det jag är ute efter ;)
 
Sv: Skimmeltravare

Vi har en 2-åring i stallet som är efter Tap in, han är gråskimmel eller nåt i det stuket- tror jag ;) Kan ta kort på han så kan du bedöma ;P
 
Sv: Skimmeltravare

Skulle snarare kalla grållen för svartskimmel! ;)
Lite intressant d där, kul o se hur han kommer förändras när han blir lite större. Just nu kallar jag honom för svartskimmel.. sen om han e d eller ej e en annan sak... :confused: :crazy: ;)

Fast han va ju grå när han kom... :confused: :cool:
 
Sv: Skimmeltravare

Tss, jag har ingen aning ^^ Men han ju nästan samma nyans som Face the Grey och jag antog att det var den som Domino menade när hon skrev nån på "grey" ^^ Oh well, blir till att fota den lilla hingsten, för att i mina ögon så är han eh grå? :P
 
Sv: Skimmeltravare

är inte Gizmo Bög skimmeltravare?

annars red ja förut en skimmeltravare som kallades prinsen har ja för mi
 
Sv: Skimmeltravare

Okej, då får väl jag och Grålle dra oss tillbaka då, vi är nog visst lite för mörka :p
 
Sv: Skimmeltravare

Umid - Pilot Medium - Tackey - VANILLA - Tap In - Lukas Gallant - QUITITA - PECOS -
OKTAV - CHAMPION DREAM - NAVITA - MANILLA - Messenger ... vill du ha fler ??

+ alla som nämnts.

Det finns VÄLDIGT många även om man kanske inte ser så många på travbanan direkt...

//MATS//
 

Liknande trådar

Däggdjur Flera gånger, senast nyss, vid tio i ett på natten så är det någon av våra kaniner som skriker. Vi har tre stycken kaniner av...
Svar
11
· Visningar
906
Senast: Efwa
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
846
Senast: Mint
·
  • Artikel
Hästnyheter Flera hästar slet sig och skenade fritt i somras på Djurgården. En äldre man dog och flera skadades i tumultet. Piteåprofilen som äger...
Svar
0
· Visningar
124
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Inte fler än tre på prisutdelning, uteslutning om du inte startat efter 45 sekunder och inget krav på nosgrimma i dressyr är några av...
Svar
0
· Visningar
115
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp