Bukefalos 28 år!

#$%## SKIT!!!!!!

TeamLundVer

Trådstartare
Så har man trillat.
Inget som förvånar någon. Allra minst mig. :meh:

Men jag har trillat.
Jag har ont, tillräckligt ont för att fundera på en tripp till akuten en fredag kväll. :cautious:

Och detta är vår första familjekväll på två månader :arghh:
 
Tråkigt att ramla och slå sig, hoppas att du repar dig snart.

Jag är dock lite förbryllad. Hade du någon fråga? Eller har jag hamnat i någons messengerkonversation?
 
Tråkigt att ramla och slå sig, hoppas att du repar dig snart.

Jag är dock lite förbryllad. Hade du någon fråga? Eller har jag hamnat i någons messengerkonversation?
Nej
Jag behövde avreagera mig lite. Tycka Loire synd om mig utan att folk får panik och skriker ambulans. Kan ju inte berätta för mannen hur ont jag har för då hade han genast tryckt på att åka till sjukhus.

Vi har lite olika synsätt han och jag
 
Så har man trillat.
Inget som förvånar någon. Allra minst mig. :meh:

Men jag har trillat.
Jag har ont, tillräckligt ont för att fundera på en tripp till akuten en fredag kväll. :cautious:

Och detta är vår första familjekväll på två månader :arghh:


Men fy :( Hoppas chips och jordnötssmör förbättrar situationen för dig! :laugh:

Trillade också en fredagskväll för ett tag sen. Förstörde hela den planerade stall-myskvällen med putsning och vin genom att åka av hästen :banghead: Så jäkla surt att bli hemskjutsad av stallägaren mitt i ridturen :cautious:, och när jag svimmade på uppfarten fick jag inte ens fortsätta kvällen i lugn och ro i soffan utan fick byta chaufför för vidare stjuts in till akuten där jag snällt bad om ursäkt i receptionen för att jag kom och störde för något så fånigt. En halvtimma senare kändes det inte så fånigt längre och det kändes helt okej att byta ut fredagsvinet mot morfin :angel::rofl:
 
Men fy :( Hoppas chips och jordnötssmör förbättrar situationen för dig! :laugh:

Trillade också en fredagskväll för ett tag sen. Förstörde hela den planerade stall-myskvällen med putsning och vin genom att åka av hästen :banghead: Så jäkla surt att bli hemskjutsad av stallägaren mitt i ridturen :cautious:, och när jag svimmade på uppfarten fick jag inte ens fortsätta kvällen i lugn och ro i soffan utan fick byta chaufför för vidare stjuts in till akuten där jag snällt bad om ursäkt i receptionen för att jag kom och störde för något så fånigt. En halvtimma senare kändes det inte så fånigt längre och det kändes helt okej att byta ut fredagsvinet mot morfin :angel::rofl:

Morfin som vin liksom, de rimmar ju iaf :angel: :D
 
Kan du stödja på foten?
Ja hjälpligt så jag tror inget är brutet men "går" jag mer än 5 steg så hoppar foten ut led och är trög att få tillbaka.

Kanske ska tillägga att jag är överrörlig dock har jag inte haft några större problem med just fotleder innan.

Knät fick sig en törn också genom att det sträktes till maxläge (vilket för mig är mer än för de flesta andra) men det känns mer instabilt och jag har varit med om det förut.
 
Ja hjälpligt så jag tror inget är brutet men "går" jag mer än 5 steg så hoppar foten ut led och är trög att få tillbaka.

Kanske ska tillägga att jag är överrörlig dock har jag inte haft några större problem med just fotleder innan.

Knät fick sig en törn också genom att det sträktes till maxläge (vilket för mig är mer än för de flesta andra) men det känns mer instabilt och jag har varit med om det förut.
Jag är lika okinkig som dig,resultat 4 brutna ben i främre delen av foten,jag trodde jag stukat den tills den svällde upp till oanad storlek :eek:
Sen handleden,fast den visste jag var av för den slokade som en gammal tulpan,men jag ringde 1177 och frågade om det var ok att vänta till dagen efter (ishalka) men det tyckte dom inte.:crazy:
Det går nog att vänta tills i morgon om du låter bli att gå på foten ifall det nu är något som är trasigt.
 

Liknande trådar

Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
810
Senast: tuaphua
·
Utrustning Tenderar att svullna en del om benen vilket gör att jag vissa dagar knappt får på mig mina ridstövlar. Brukar lyckas pressa igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 106
Senast: MiniLi
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 096
Senast: Keb71
·
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 586
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp