Bukefalos 28 år!

sköna byxor.

H

husman

Beställde börjes helskodda rider.Vilka byxor,dom var supersköna. :bump: :banana: :banana:
Mina gamla byxor med ca 14 år på nacken ryker in i förrådet nu. :devil:
 
Jag är också nöjd med mina :bump: Har iofs bara använt dem en gång än så länge eftersom jag ska ha dem som tävlingsbyxor...

M.
 
har oxå ett par såna, fast det va rätt många år sen jag köpte mina... har använt dom jättemkt, fast inte så mkt senaste tiden. mamma ska laga ett litet hål, sen åker dom säkert ut i stallet snart igen :)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
452
Senast: Badger
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 064
Senast: Viva
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 562
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 527
Senast: Linn-Nora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp