Bukefalos 28 år!

Sv: Skoj

Åh herregud! Den där chihuahuan leker med livet som insats..... ;)
 
Sv: Skoj

10 tecken på att du har en robothund

Inga problem med att hantera tangentbordet. I själva verket har han lagt ut nakenbilder på husets katt på Internet.

Den kortsluts varje gång den slickar sig själv.

Han spöar dig i schack varenda jämra gång...

När du låtsas kasta en boll till honom så hör du: "Projektil-analys-modulen rapporterar syntax error. Avbryter uppdrag."

Han jagar inte bara bilar, han fångar dem, drar dem tillbaka till huset och gräver ner dem i trädgården.

Han ringer din sökare när din lilla son har trillat ner i brunnen.

Han äter hela tiden dokument som ligger framme, och trycker sedan in svansen i telefonjacket och ringer utlandssamtal till Kina.

Stora oljefläckar på mattan där han ligger och sover.

Han vill inte jucka mot ditt ben längre... Men dammsugaren är gravid!

När han springer in i det elektriska staketet blir det ett sjujäkla fyrverkeri!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 341
Senast: geting
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 773
Senast: anna_panna
·
Hundträning Igår var vi ute ett par timmar men såg till att Alvin och Milou hela tiden hade tillgång till skugga och vatten och dom hade kylvästar...
Svar
16
· Visningar
2 487
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Finns det några lightfoder som håller hunden hyggligt mätt? Vampyrhunden har numera väldigt lätt för att lägga på sig och då jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 642

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp