Skokloster utställning

G

GaurdianAngel

Någon som ska ställa sin hund? Har en bekant som ska ställa sin och jag funderar på om utställningen sker inomhus eller utomhus. Ifall jag ska följa med tänkte jag. Är det utomhus kan jag ta med mig mina jyckar och bara sitta och ha det mysigt i gräset. :D Annars får det va´ :angel:
 
Sv: Skokloster utställning

Den har jag missat. När är den? Har sista anmälningsdatum varit?
 
Sv: Skokloster utställning

Den är nu i helgen, båda dagarna var jag förstått det som.
 
Sv: Skokloster utställning

Aha, synd att jag inte visste om det tidigare. Vilka anordnar den?
 
Sv: Skokloster utställning

Ingen aning. Ska bara dit för att kolla min kompis när hon ställer sin labbe. Labbarna ställs imorgon.
 
Sv: Skokloster utställning

Ja det är ju typiskt jag hade planerar in det men så glömde jag att anmäla. Var iaf på utställning i Farsta förra helgen. Men nu i sommar väntar fyra inplanerade utställningar :) KULIGT!! :D
 

Liknande trådar

Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
861
Senast: Nepenthe
·
Samhälle Kollase på kommunens hemsida och följande krävs: "Detta krävs av dig som ska införa fastighetsnära insamling Du som är fastighetsägare...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
2 720
Senast: Badtz Maru
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
9 230
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund Regn, grusade vägar och leriga rastgårdar är ju inte det roligaste direkt. Jag går här och dagdrömmer om att ha en vattenslang utanför...
Svar
16
· Visningar
1 191
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp