Bukefalos 28 år!

BernT

Trådstartare
Behöver köpa nya skor som passar till kostymbyxor/slacks. Har flera par chelseaboots så det har jag + ballerinor. Men skulle vilja ha något mellanting. Tycker det är för tidigt för boots och för sent för ballerina. Loafers har jag med och det tycker jag är lite som ballerina.

Ni som jobbar på kontor/har lite striktare klädsel vad kör ni med för skor?
 
Behöver köpa nya skor som passar till kostymbyxor/slacks. Har flera par chelseaboots så det har jag + ballerinor. Men skulle vilja ha något mellanting. Tycker det är för tidigt för boots och för sent för ballerina. Loafers har jag med och det tycker jag är lite som ballerina.

Ni som jobbar på kontor/har lite striktare klädsel vad kör ni med för skor?
https://www.zalando.se/pier-one-snoerskor-cognac-pi911c05o-o12.html
PI911C05O-O12@12.jpg
 
Brogues! Finns massa snygga.
+ @monster1

Avskyr såna skor, sorry! Det kunde ju ingen av er veta :D

Tycker det är så svårt. Vill gärna ha platta men lutar åt att skaffa några med klack istället. Tycker det är enklare på vår/sommar för då kan man bara ha ballerina eller slipins eller vad det nu heter. Svårare höst och vinter. Ja chelseaboots när det är kallt då.
 
Släta enkla skor med lite klack. Svarta eller bruna.
Typ som de här. Den första från Ecco, den andra från Rieker.
ECCO%20Shape%2045%20Sleek%20Pumps%20Dam%20H%20gkla%20839_1_LRG.jpg

77-4002_1_rieker.jpg
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 536
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag köpte ett par svarta chelseaboots på rea förra veckan. Fick hem dem idag och de var såklart för stora så gick in på zalando för att...
2
Svar
23
· Visningar
2 233
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Senaste tiden tycker jag att jag har börjat lukta illa så fort oavsett hur ofta jag duschar. Svettas inte mer men svetten luktar...
Svar
15
· Visningar
949
Senast: tuaphua
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridskor, vattenavstötande, mjuka, lätt fodrade, trevliga att gå i och mocka med Och som INTE är i läder :(. Har...
Svar
6
· Visningar
700
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp