Bukefalos 28 år!

Skrikande katt

Jempan

Trådstartare
Min lilla kisse på ca 6 mån skriker nå så kopiöst så ja håller på o bli galen. Började först när man va i köket, tänkte då att han e hungrig, ger mat, han äter o sen börjar han skrika igen. Nu har det även börjat när man e inne på tex toan eller i vardagsrummet. Tar man upp honom blir han tyst. Vad kan problemet va? Han har en kattkompis, leksaker o mat, vad mer begär han av mig?? Nån med samma problem o hur löste ni d?
 
Sv: Skrikande katt

Är han kastrerad?
Annars är det första jag tänker på att han blivit könsmogen.
Äter, kissar och bajsar han som han ska?
 
Sv: Skrikande katt

De första jag tänker på är könsmognad...är katten inte kastrerad så säger jag välkommen till de fertilas katters klubb:D
 
Sv: Skrikande katt

Jorå han är kastrerad sen en vecka tebax. Men ja tycker nästan att han skriker MER efter d =S
Han pissar "revir" fortfarande (va en av anledningarna till att ja kastrera honom) annars e allt som d ska
 
Sv: Skrikande katt

Eftersom han är så nyligen kastrerad så avtar nog skrikandet och revirkissandet med tiden. Det kan ta någon månad innan kastreringen ger full effekt.
Om han annars verkar må bra, äter och gör sina behov som han ska så kan du lugnt avvakta.
 
Sv: Skrikande katt

Snälla !

Försök att skriva ett riktigt språk....det är otroligt irriterande att inte kunna läsa vad folk skriver för att de skriver ja istället för jag, d istället för det eller e istället för är. Det kanske funkar om man skriver sms men inte på ett forum...please

För övrigt så håller jag med om de övriga. Kastrering gör stor skillnad på katterna. Jag har också en kattkille som är kastrerad sedan 10 dagar och hans beteende håller på att bli annorlunda. Om ett par veckor så tror jag att man kan utvärdera
 
Sv: Skrikande katt

Snälla !

Försök att skriva ett riktigt språk....det är otroligt irriterande att inte kunna läsa vad folk skriver för att de skriver ja istället för jag, d istället för det eller e istället för är. Det kanske funkar om man skriver sms men inte på ett forum...please

För övrigt så håller jag med om de övriga. Kastrering gör stor skillnad på katterna. Jag har också en kattkille som är kastrerad sedan 10 dagar och hans beteende håller på att bli annorlunda. Om ett par veckor så tror jag att man kan utvärdera

Tycker du att d e så irriterande behöver du faktiskt inte svara. Att lägga in en sån kommentar e bara sjukt onödigt :grin:
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 212
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 502
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 160
Senast: AnneB
·
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 100
Senast: Amaranthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp