Bukefalos 28 år!

Släktforska häst?

RamboFargo95

Trådstartare
Jag vill släktforska på min hästs släktträd. Jag vet vad hans föräldrar heter mm men jag vet inget om dem?hur de såg ut och hur de var?om någon utav dem är i livet?och om de inte är i livet, vad dog de av?
Hästens namn: Rambo Fargo. E, Rambrico. U,Snowstorm. UE, Garry Hålleryd. UU, Gulledej. EE, Glasgow. EU, Ramba.
 
Sv: Släktforska häst?

Det är lättare att hitta om man vet ras på hästen!

Generellt så kan man hitta Svenska Varmblodiga Ridhästar (Svenskt halvblod)på blup.se

Hästar registrerade i SH (de flesta ponnyer, korsningar och kallbod) på Blå Basen

Varmblodiga travare, kallblodiga travare, engelska och arabiska fullbod (löphästar) på ATGs Sportinfo

(Hittade din häst: Rambo Fargo)
 
Sv: Släktforska häst?

Fast jag tycker man får en mer överskådlig stamtavla (samt mer utförlig starthistorik) om man istället kikar in på travsport.se (eller galoppsport.se för fullbloden):
Rambo Fargo
 

Liknande trådar

Avel Satt och funderade över det här med stofamiljer idag. Hingstar (i alla fall mer "moderna") kan jag ju åtminstone lite om. Men...
Svar
8
· Visningar
1 327
Senast: Emiro
·
Ridning Hej! Jag är en tjej på 15 år som har älskat höstar hela sitt liv. Jag har en äldre syster som nu har flyttat hemifrån så jag får ta hand...
Svar
14
· Visningar
2 082
Senast: Buck
·
C
Avel Min favoritponny har bl.a de här avelshästarna i släkten: Chester RW 65 (e.) Ernford Jester (ee.) Odinsal Chiquita (eu.)...
Svar
1
· Visningar
797
Senast: Martenix
·
Western Då jag inte har en aning vad för stam min häst har så tänkte jag kolla om det är någon här på buke som känner igen namnen bättre än jag...
Svar
4
· Visningar
1 385
Senast: lillaida
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp