Bukefalos 28 år!

slickar sig där nere hela tiden, eller ofta iaf!

O

oh_darling

någon mer som har en katthona som rengör sig ovanligt mycket "där nere"? min har gjort det nu i flera år och jag fattar inte det beteendet bara... kan hon ha cancer eller nått där?
 
Nej, jag tror det är fullt normalt. Hon är väl lite extra renlig.
Sålänge hon inte kissar blod eller ens blodblandat så är det nog inga problem. Eller om hon slickar sig så pälsen försvinner, då räknas det som en ovana och måste brytas.
 
nä, jag tror inte heller att det är ngt problem. som med människor så är alla olika renliga av sig...
 
du har inte sett om hon har typ mycket flytningar eller så? tänker på livmoderinflammation...men det kanske de inte kan ha under så lång tid utan att bli dåliga...?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Flatte/labbe blandning på 4,5 år. Vi har inte kastrerat tidigare pga att han inte visar några tecken på ilska mot andra hanar och...
Svar
17
· Visningar
1 903
Senast: Rugge
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 058
Senast: Keb71
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 010
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hej! Har en Sankt Bernhard på ca 3,5 år. Han är rätt stökig av sig och har varit det mer eller mindre hela sitt liv men nu senaste...
Svar
14
· Visningar
1 515
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp