SM - Web TV!

Marie_K

Trådstartare
Någon mer därute som sitter bänkad framför datorn & väntar på sändningen från Göingeritten?! Spännande:)
 
Sv: SM - Web TV!

Jättebra initiativ detta med gratis web TV! Det ska alla inblandade ha en eloge för. Men detta va enligt mig under all kritik på kvalité. Urtråkigt med stillbild nästan hela tiden & en kommentator som flåsar i micken som om han var med & sprang ritten själv:eek: Nä detta var inget bra, tyvärr.

Passar på att i förväg säga grattis till vinnare & placerade & hoppas dom uteslutna kommer igen:)

Marie
 
Sv: SM - Web TV!

Det är nog svårt att filma en sport som är så långt ifrån publiksport som distansen...
 

Liknande trådar

Fälttävlan Är det någon mer som sitter bänkad i TV-soffan? Jag sitter och refreshar febrilt fönstret för livestreamen. Installerade dessutom Apple...
2
Svar
22
· Visningar
3 040
Senast: Nytant
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 690
Senast: Ullmerkott
·
Hästmänniskan Under en lång tid nu har jag känt att jag inte vill ha häst längre. Jag pratar nu inte månader utan snarare år. Problemet är att jag...
Svar
11
· Visningar
1 468
Senast: Keb71
·
  • Artikel
Dagbok Jag kliver upp någon gång runt halv tolv. Psykologen trodde idag att jag vänt på dygnet. Men jag går ju ofta och lägger mig runt tio. Så...
Svar
4
· Visningar
843
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp