Bukefalos 28 år!

Smart Tv utan kontroll

Madick

Trådstartare
Finns det något sätt att styra en Smart Tv (Philips) utan att ha fjärren? Behöver få igång en film på USB men det enda knappen jag hittar gör.är att styra ljud, kanal och ingång.
 
På min tv som inte är smart, väljer jag ingång och sen vilken ingång.
Har du provat välja ingång och sen USB-port?
 
Finns hur många appar som helst som fungerar som fjärrkontroll. Kolla efter din tv:s tillverkare i chromestore eller google play. Jag är nog mest förvånad över att folk fortfarande använder vanlig fjärrkontroll?
 
App funkar OM TVn är uppkopplat på något sätt, det är den inte eftersom vi står på mässa. Går inte att nå några funktioner utom volym och kanal.

Men vet ni vad... hotellet har också Philips-tv så jag lånade med den kontrollen och nu funkar det :-) Behöver ju bara starta så rullar filmen resten av dan.
 

Liknande trådar

Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
987
Senast: sjoberga
·
Relationer Jag är en arbetande småbarnsförälder till två barn som är mycket energiska, aktiva och säger vad de tänker all vaken tid. Även min man...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 535
Senast: Fruentimber
·
  • Omröstning
Dressyr Hur ser du på ditt hästeri vad gäller mål? Jag hade en rolig diskussion med en kompis igår om det här med att se saker ”över tid” :D så...
2
Svar
27
· Visningar
3 699
Senast: __sofia__
·
Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
905
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp