Bukefalos 28 år!

Sminka med glitter

Idas

Trådstartare
Om man vill fästa glitter i ansiktet, vad använder man lämpligast då? Tänker om man har små burkar med glitter, typ såhär:
original.png


Finns det något lämpligt "lim" att använda i ansiktet? :angel: Ska hålla hela kvällen!
 
Om man vill fästa glitter i ansiktet, vad använder man lämpligast då? Tänker om man har små burkar med glitter, typ såhär:
original.png


Finns det något lämpligt "lim" att använda i ansiktet? :angel: Ska hålla hela kvällen!
Gå till en bra butik. Många sminkmärken har produkter som man kan använda.
 
Make Up Stores Mixing liquid. Håller hela dagen, en dusch utan vatten rätt i ansiktet och sedan hela kvällen och halva natten. Dryg är den också.

Generate.ashx
 
Du baddar den med tops (eller finger :p ) där du ska ha glittret, applicerar glittret med borste och låter det torka någon minut. Sedan är det klart! :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Är det någon här som har rosacea eller väldigt känslig hy i ansiktet som vill dela med sig om vilka hudvårdsprodukter ni använder? Jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 016
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Igår var jag ute från 6 - ca 14. Det var inte alls supersoligt, utan lite sol, men solkrämsjunkie som jag är smorde jag mig i ansiktet...
2
Svar
30
· Visningar
1 602
Senast: Badger
·
Mat Varför ska det vara så svårt o få tag i vettig kvarg i större förpackning i sverige? Jag vill ha en god, lättsötad och smaksatt kvarg i...
2
Svar
33
· Visningar
2 142
Senast: bollen__
·
Fritid Min dotter fyller 13 år på lördag och hon önskar en hemmabio kväll med hela familjen. Hon vill helst se en skräckfilm säger hon men med...
2
Svar
33
· Visningar
1 263
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp