Bukefalos 28 år!

Snabb fråga!

Illiana

Trådstartare
Får man ta med hunden till en djurbutik? (Butiken ifråga är Djurmagazinet) Hittade inget på deras hemsida om det.
 
Sv: Snabb fråga!

Det är olika fr. butik till butik.
Vissa har hund-förbud, andra kräver "stänk-skydd" på hanarna, andra tillåter.

Enklast är nog att ringa o fråga!

/Swat
 
Sv: Snabb fråga!

Brukar vara så att om man affären ligger ensamt sas kan man ta med sitt djur in, men ligger butiken i fråga inne på ett köpcentrum tex får man inte ta in djuret. Kanske logiskt men ja ;) Jag personligen har aldrig varit med om djurförbud i en affär som ligger för sig själv. Men ring om du är osäker, som någon annan sa :)
 
Sv: Snabb fråga!

JA det får du. Iaf här. Brukar ha med min båda hundarna till Djurmagazinet. De brukar alltid få en lite godisbit av ägaren hehe.
 
Sv: Snabb fråga!

Samma här, det fjäskas alltid med godis om hundarna är med in. I alla fristående djuraffärer.
 
Sv: Snabb fråga!

Tack alla för svar! Ska ringa och höra efter, så jag vet säkert då :)

Edit: Det gick jättebra att ta med honom, så då vet man det!
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Katthälsa hej!! jag har en liten kisse jag tar hand om som nu har vart hos veterinären och kastrerats o vaccinerats etc. dom glömde skicka med mig...
Svar
6
· Visningar
978
Senast: Sol
·
Samhälle Jag är remitterad till MR, remiss skickad för 2 månader sedan och märkt som prioriterad. Kontaktade kliniken idag för att fråga om...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 827
Övr. Hund Balder är hopplös med att äta olämpliga saker på promenaderna, med konsekvensen att han ofta är jättedålig i magen. Han är snabb som en...
Svar
17
· Visningar
1 790
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Någon som vet ngt om att behandla med cytostatika för omgivningsallergi på hund? Har en gammal hund och han får mycket biverkningar av...
Svar
17
· Visningar
1 720
Senast: fijja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp