Snabb hjälp tack!

D

Dropdead

Min förb*nnade katt har en tendens att vara extremt kelen när jag sitter vid datorn och idag resulterade detta i att hon satte arslet på tangentbordet, lyckades förstora upp hela bukefalos i en zoom jag aldrig förr varit med om och jag har ingen aaaaaaaaaaaaaaaaning om hur man gör så att det blir "normalt" igen.

HJÄLP! :confused: :confused: :confused:
 
Sv: Snabb hjälp tack!

Alltså - det är bara själva buke som är GIGANTISK, texten jag själv skriver är normal, likaså alla smileysarna...
 
Sv: Snabb hjälp tack!

Hmm...äsch, jag tror jag fick ordnat det själv ändå...

..men det såg väldigt konstigt ut ett tag!
 
Sv: Snabb hjälp tack!

Dropdead skrev:
Min förb*nnade katt har en tendens att vara extremt kelen när jag sitter vid datorn och idag resulterade detta i att hon satte arslet på tangentbordet, lyckades förstora upp hela bukefalos i en zoom jag aldrig förr varit med om och jag har ingen aaaaaaaaaaaaaaaaning om hur man gör så att det blir "normalt" igen.

HJÄLP! :confused: :confused: :confused:
Skicka katten till mig så jag kan börja se vad folk skriver snart! ;) :D
 

Liknande trådar

Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 383
Senast: Takire
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 391
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 608
Senast: tott
·
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 861
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp