Bukefalos 28 år!

går det att få bort snabblim på nåt sätt??? Från kroppen alltså!

Snackar vi kontaktlim? :crazy: Aceton gissar jag men med tanke på att du är gravid skulle jag ringa 1177 och kolla vad som är ok att använda. Det ska också finnas något specialmedel men det har jag dålig koll på.
 
Snackar vi kontaktlim? :crazy: Aceton gissar jag men med tanke på att du är gravid skulle jag ringa 1177 och kolla vad som är ok att använda. Det ska också finnas något specialmedel men det har jag dålig koll på.

Kanske kontaktlim! En liten vit tub med nåt genomskinligt som sitter som berget på mina fingrar! Ja, fingrarna sitter inte ihop som tur är men det är obehagligt... Har inte aceton hemma, bara nagellackborttagning utan aceton men kan kanske vara värt att testa?!
Skulle limma en stol, limmade lite på mig också :p
 
Snabblim och kontaktlim är inte samma sak. Snabblim brukar gå att pilla av efter ett tag, det krackelerad eftersom det blir stelt, till skillnad från kontaktlim som bilder en mjuk fog.

Då är det nog kontaktlim! Har lagt sig som ett fint extra hudlager på fingrarna... finns lixom inget hörn att dra i eller hur man ska säga!
 
Fila med nagelfil och gnugga som attan med nagellacksremover och sen skrapat bort det sista hade jag kört på.
 
Ja, döden är nära. Troligen kommer TS hinna avlida av aggressiv cancer redan innan mellandagarna :grin:

Nja - cancer är väl inte det allvarliga - men gaserna när det torkar kan väldigt olämpliga att få i sig!

Har man fått det på sig så se till det torkar fort och slipa bort det sen, att tvätta innan det torkar brukar bara föra med sig att man sprider ut det.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag försöker hitta en bra epilator eller rakmaskin att få bort kropps hår. Kan inte använda hyveln då min hud är så tunn på vissa...
Svar
10
· Visningar
357
Senast: Bon
·
APT
Skola & Jobb APT (Arbetsplatsträff) Hur många dagar innan ett APT bör man få veta att det är dags? Inga problem för dom som jobbar heltid, mötet...
2
Svar
22
· Visningar
967
Senast: Lingon
·
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
423
Senast: Red_Chili
·
Fritid Jag letar efter en färg som är så vit som möjligt i dagsljus, fäster på syntetmaterial som fejkskinn och tål väta. Det finns mängder med...
Svar
0
· Visningar
126
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp