Bukefalos 28 år!

Snacksidan

canine

Trådstartare
Är det ingen mer än jag som saknar "snacksidan" som fanns på buke fram till ett par år sedan? Skulle verkligen önska att den kom tillbaka! Det var så synd när den försvann. Det var ett riktigt trevligt tidsfördriv om man man bara ville "snacka" lite om vad som utan att skriva i specifika trådar:D Vi var ett par stycken skrev där rätt ofta och kunde bli riktigt roliga diskussioner.:D

Hoppas det finns fler än mig här som saknar den!:bump: och hoppas hoppas att den kanske kan komma tillbaka någon gång:)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
535
Senast: Takire
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 817
Senast: Barbabelle
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 879
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 909
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp