Bukefalos 28 år!

snälla hjälp!!

saddi

Trådstartare
hejsan..! Jag undrar om man måste ha gröntkort Mm för att få vara med på en "clear round" eller vad man ska kalla det fast i Distans..? :confused: Jag och min kompis har hästar (jag en D-ponny) (hon ett varmblod tror jag) och vi skulle vilja testa vara med fast ingen av oss har gröntkort :(
 
Ja det måste man. För du måste som ryttare ha lokal licens, och för att få lösa den måste du ha Grönt Kort. :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Varför är endel häst människor inte så trevliga! Har blivit väldigt ledsen för kommentarer jag fått på mina trådar där man tror att jag...
Svar
11
· Visningar
1 995
Senast: nullo-modo
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 197
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 391
Senast: Luff
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 252
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Willes bilköpstråd
  • Vad gör vi? del 3 - Kids Edition
  • SD:s trollfabrik

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp