Bukefalos 28 år!

Snälla Obama

Hör när Obama själv säger att han ska snabba på träningen av IS och andra sunnimuslimska rebeller mot al-Assad.
Vid ca 4,30 in i filmen.
Även avlyssning av J. Kerry rörande Syrien finns med.

Den andra där Hillary förklarar varför de skapade al-qaida mot Ryssland i Afghanistan finns också att se..Om man vill veta av sanningen förstås.
 
Om man vill veta av sanningen förstås.

Alex Jones och Infowars är bland det mest kontroversiella och aggressiva som finns i amerikansk media innan det tippar över till wackos med foliehattar. Han visar relevanta klipp, som faktiskt är helt sanna och ibland skrämmande ouppmärksammade av mainstream media, men att saker och ting hyperventileras fram i hjärtinfarkt-tempo och ibland inspelade mitt i natten när han inte kan sova för att han är så UPPRÖRD och filmade i hans trädgård (gårdagens "tredje världskriget är här-klipp") gör inte saker och ting trovärdigare för de som ifrågasätter. Bara som ett litet tips från en coach då.
 
Alex Jones och Infowars är bland det mest kontroversiella och aggressiva som finns i amerikansk media innan det tippar över till wackos med foliehattar. Han visar relevanta klipp, som faktiskt är helt sanna och ibland skrämmande ouppmärksammade av mainstream media, men att saker och ting hyperventileras fram i hjärtinfarkt-tempo och ibland inspelade mitt i natten när han inte kan sova för att han är så UPPRÖRD och filmade i hans trädgård (gårdagens "tredje världskriget är här-klipp") gör inte saker och ting trovärdigare för de som ifrågasätter. Bara som ett litet tips från en coach då.
Ja han är upprörd med all rätt.

Hur många här vill inse att Obama ligger bakom IS, Al Nusra..... och beväpnat dem? INGEN!
Inte ens fastän han säger det klart och tydligt som i videon.
Att han och Älsklingen Hillary förstörde Libyen och försökte även med Egypten?

Magda Gad som rapporterar från Syrien och Irak har sagt att IS har överlägsen amerikansk vapenarsenal. Då sätter folk kaffet i vrångstrupen och hänvisar till Fake News och somnar om.
Sen blir de chockade över att Hillary inte vann presidentvalet.
Amerikanerna vill inte ha mer proxykrig som det definitivt hade blivit med Hillary. Obamas ersättare och kompanjon.
De fortsätter att anklaga Ryssland för hackning ...Utan bevis. Det är Hillary som varit ovarsam med topphemliga dokument.!Det har LÄCKTS från NSA, FBI,,CIA för att folket skulle förstå att landet har under attack inifrån.. Vilken tonåring som helst världen över kunde hitta mailen. Det är skilnad på hacker och wisselblower.
Obamas födelsebevis är nu ställt utom allt tvivel att vara en förfalskning. De har undersökt det under fem års tid för att bevisa presidentens oskuld, men så blev det inte.Han har orsakat landet stor skada och SPLITTRING som blir värre för var dag som han sitter kvar. Amerikanerna har nedräkning timme för timme.
Vi ser samma splittring bland Sveriges folk. Syriens folk....EU.

Vi vill ha sammanhållning, sanningen och tilliten tillbaka.
 

Liknande trådar

Hästvård Råkade hitta den här på Facebook. Har inte läst den men nån kanske är intresserad. Länk till hela studien...
Svar
7
· Visningar
1 397
Senast: MiniLi
·
  • Artikel
Dagbok Har funderat en stund på om jag ska posta en dikt jag skrev ikväll och blev lätt road nu när jag oroar mig för att ångra mig om jag gör...
Svar
0
· Visningar
1 033
Senast: Takire
·
Avel Belgiska sBs ställer in sina hingstprov eftersom belgiska förbundet tidigare idag lagt förbud på att förflytta hästar genom landet för...
Svar
6
· Visningar
871
Hästhantering Från galoppsporten - men väldigt relevant även för ryttare inom övriga discipliner! Hur små hjälper som behövs för att inverka. "For...
Svar
1
· Visningar
726

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp