Snorklande hund

Lime

Trådstartare
Har två hundar som började behandlas mot noskvalster dagen innan julafton eftersom båda hundarna då snorklade och vår tax betedde sig väldigt förvirrat när han jagade. Hundarna var således färdigbehandlade i mitten av januari och taxen jagade jättefint sista veckorna innan drevjakten var över. Allting gott om det inte vore för att den andra hunden fortsätter snorkla, men bara när han går ned för trappan i huset på kvällarna. Aldrig på promenader, vid nosaktivering (dagligen) eller något annat tillfälle på dygnet - utan bara när han går ned för trappan precis innan vi går och lägger oss. Kan han ha fått noskvalster igen eller kan det vara någonting annat som spökar? Den andra hunden märks ingenting på.
Ingen av hundarna har träffat någon annan hund under eller efter behandlingen. Den enda hunden de umgås med regelbundet i vanliga fall är svärföräldrarnas och den såg vi till att behandla samtidigt som våra egna.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Långt inlägg så jag hoppas att någon orkar läsa hela för jag hade behövt utomstående tankar och åsikter. Då jag känner att jag inte...
Svar
3
· Visningar
1 968
Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
18 219
Senast: sorbifolia
·
Hundhälsa Jag behöver råd, och eftersom jag inte har någon annan att rådfråga, vänder jag tillbaka till min ungdoms forum ... Det här blinr långt...
Svar
6
· Visningar
2 096
Övr. Hund Jag och min man har en adoptivhund, en staffe, som är fem år gammal och som nästan alltid är världens bästa hund. Vi har bara haft honom...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 811
Senast: mmbot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp