Bukefalos 28 år!

Snuskhundar?

Suspiria

Trådstartare
Vi har 3 hundar varav en tik som blev kastrerad i våras och en hanhund som är 14 månader.

Tiken är väldigt fixerad vid att tvätta hans snopp, det blir som att hon fastnar i det. Vi säger åt henne iom att han kan tvätta själv och då slutar hon. När hon slutar självmant eller pga att vi ber henne om det så brukar han däremot ofta sätta en tass på hennes huvud och tvinga tillbaka det till snoppen trots att hon inte vill.. :yuck:

Har aldrig sett en hund göra så förut. Vad håller han på med?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hejsan Har en mellan pudel kille på 11 månader som har en otrolig stress nivå. Han har sen han var liten valp följt med mig till mitt...
Svar
14
· Visningar
754
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Flatte/labbe blandning på 4,5 år. Vi har inte kastrerat tidigare pga att han inte visar några tecken på ilska mot andra hanar och...
Svar
17
· Visningar
1 896
Senast: Rugge
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
12 944
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 790
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp