Bukefalos 28 år!

Snygga & sköna tröjor/jackor..

M

_malle__

Snygga & sköna tröjor/jackor..

..att rida i, var kan man hitta det?

Jag har hittat en snygg slipover från Victor Hugo och så gillar jag även den sandfärgade fleecejackan från Hööks.

Men jag skulle ju behöva fler än 2 tröjor, så mer tips på snygga kläder tack! :p
 
Re: Snygga & sköna tröjor/jackor..

hööks, börjes, andra modemärken typ nike, addidas m fl tycker ja är snygga...själv rider jag nästan bara i uttjänta sweatshirts, fleecejackor och polos...verkligen årka med att klä upp sig i stallet :smirk: :crazy:
 
Re: Snygga & sköna tröjor/jackor..

I stallet brukar jag inte heller "klä upp" mig, men ska jag på träning så vill jag gärna
ta på mig något snyggare än de vanliga urvättade tröjorna :smirk:
 
Re: Snygga & sköna tröjor/jackor..

ok...mn jag tkr att de kända sportmodemärkerna är snyggast som typ nike och addidas :p
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 023
Senast: Ullmerkott
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 119
Senast: cirkus
·
Mat Vi ska till Scandinavium på en torsdag. Funderade på att äta något innan vid 16-17 tiden. Har googlat lite men mest hittat äldre trådar...
Svar
15
· Visningar
828
Senast: Mabuse
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 404
Senast: Miiikaela_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp