Bukefalos 28 år!

Söka jobb som man för närvarande inte har möjlighet att ta?

Ja men vad skönt att ni tycker så, då tar jag och söker helt enkelt och skriver något litet förklarande i ansökningsbrevet! Om inte annat kan det ju bli ett roligt internt skämt den dagen jag faktiskt får jobb där... :D (för jo då, den dagen ska komma, om jag så ska hinna fylla både 25 och 30 innan dess!)

@mamman Jag har faktiskt ingen aning om hur många ansökningar som kom in förra gången, men såg att de förlängde ansökningstiden med en vecka på slutet så det var nog inte överdrivet populärt. Dessutom är det exakt samma HR-människa som har svarat på båda mina ansökningar hittills, så riskerna/chanserna för att hon ska komma ihåg mig är ganska stora... Men jag ska försöka se det som något positivt, och hennes jobb är ju trots allt just att ta emot ansökningar! Blir de hemskt trötta på mig så får de väl blocka min mailadress eller liknande...:p
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har hittat min drömtjänst ute på annons hos en arbetsgivare som idag har cirka 300 personer anställda. Jag har precis den utbildning...
Svar
12
· Visningar
1 258
Skola & Jobb För att försöka göra en väldigt lång historia kort så har jag som 38-åring hitintills aldrig fått det att fungera med en sysselsättning...
2
Svar
35
· Visningar
3 063
Skola & Jobb Jag har lite ångest för hur jag ska göra och tänka. Jag står med en fot på var sida och vet inte vad som är smartast att göra. I juni...
2
Svar
21
· Visningar
2 179
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp