Bukefalos 28 år!

Söka vård eller ej?

Jag låg redan på britsen och efter nåt tag frågade naprapaten vad jag gjort och hans enda kommentar var "Dessa jäkla hästmänniskor":D. Det var inte den enda gången jag var där.
 
Det är nog med största sannolikhet ingen fara men jag skulle rekommendera att du kontaktar din husläkare för att höra om denne anser att en röntgen skulle vara behövligt. Ryggen är en knepigt område så det kan vara bra att röntga bara för att säkerhetsställa att det inte blivit någon skelettskada.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 247
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Klantskalle som jag är så hade jag bara gummistövlar på mig när jag ledde ut hästarna i morse varpå den ena lite uppspelt landade på min...
Svar
8
· Visningar
646
Senast: vallhund
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 332
Hästvård Jag skulle vilja läsa om era upplevelser. Jag tycker det har varit svårt att sätta fingret på vad som inte stämt och jag har haft lätt...
2
Svar
21
· Visningar
2 576
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Fixa innan tävling?
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp