Bukefalos 28 år!

Sökt utbildning

Jag har sökt en utbildning, och nu blivit kallad på möte för vägledning.

Vad menas med det?
Går inte att svara på när man inte vet vilken typ av utbildning du har sökt. Även om man visste det så skulle man bara kunna gissa. Det bästa svaret får du av de som arrangerar utbildningen så vänd dig dit med din fråga.
 
När jag sökte en yrkesutbildning som redan startat men hade platser kvar så blev jag "intervjuad" över telefon som avslutades med "du är inofficiellt antagen men jag gör i ordning papper nu och e-postar. Skriv under och e-posta tillbaka och packa en väska och kom hit så fort du kan"

Jag gissar att hade jag ansökt i tid samt om det var fler ansökningar än utbildningsplatser så hamnar man på intervju/samtal så de handplockar de mest lämpliga efter det?

I min utbildning/ intervju över telefon, ville de bara veta min tidigare erfarenhet inom området. Men såklart då de hade platser över hade nog vem som kunnat få komma med
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 225
Skola & Jobb Det står att max 165 poäng på grundnivå räknas på de flesta utbildningar men det måste ju vara väldigt många som har detta. Lyckas inte...
Svar
12
· Visningar
588
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag har sökt ett jobb som jag är sååå sugen på, jag hade varit jävligt bra på det! Nu är det mitt i semestrarna och ansökningstiden går...
Svar
11
· Visningar
955
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Innan någon skriver någonting eller hinner tänka det så vill jag säga, JA jag har sökt hjälp och har fått en remiss till läkare! Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 217
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp