Bukefalos 28 år!

Spännande och intressanta hus till salu, del 2

Känns som att det blev väldigt tydligt vilket klientel man riktar sig till när det nätta lilla gårdshuset på 165 kvm beskrivs som "förlängning av mangårdsbyggnaden" (som redan är 520 kvm stor) eller som "ett pampigt gästhus".

Tänk er att dyka upp som gäst hos någon och få ett helt hus på 165 kvadrat för sig själv! :laugh:
 
Känns som att det blev väldigt tydligt vilket klientel man riktar sig till när det nätta lilla gårdshuset på 165 kvm beskrivs som "förlängning av mangårdsbyggnaden" (som redan är 520 kvm stor) eller som "ett pampigt gästhus".

Tänk er att dyka upp som gäst hos någon och få ett helt hus på 165 kvadrat för sig själv! :laugh:
Fördomsfull som jag är passar det med att det första de säger för att sälja in det är att de berättar att det ligger intill en golfbana :o:D
 
Sen, för att vara ett så pass stort hus, är köket väldigt märkligt. Typ inga köksytor eller förvaring. Hemskt enligt mig. Känns liksom inte färdig.

Och duscharna, påkostade men utan glasväggar blir det ju kallt. Mycket skönare med glasväggar som håller kvar värmen.

Så märklig renovation.
 
Sen, för att vara ett så pass stort hus, är köket väldigt märkligt. Typ inga köksytor eller förvaring. Hemskt enligt mig. Känns liksom inte färdig.

Och duscharna, påkostade men utan glasväggar blir det ju kallt. Mycket skönare med glasväggar som håller kvar värmen.

Så märklig renovation.
Helt gräsligt, hade jag råd skulle jag ändå inte köpa det. Det skulle kosta för mycket att åtgärda. :wtf:
 
Finns ju ett plus i huset i alla fall: det finns några stora bra kattträd till katterna.

Eller missuppfattar jag? Är det kanske bara fler konstiga designmöbler som jag uppfattar som katträd?
 
finns det alltså folk som vill ha dessa skrikiga neonaktiga färger som det är på väggarna på vissa ställen?
På kuddar och sånt kan jag väl möjligen köpa det, men på väggarna :banghead:
 
Inte ett hus men kanske platsar ändå. Lite väl mycket färg för min smak 😁

https://www.skandiamaklarna.se/hitt...764090/?utm_medium=referral&utm_source=hemnet

Säg att du gillar Georg Jensen utan att säga att du gillar Georg Jensen

gj.jpeg
 
Inte ett hus men kanske platsar ändå. Lite väl mycket färg för min smak 😁

https://www.skandiamaklarna.se/hitt...764090/?utm_medium=referral&utm_source=hemnet
När vi köpte vår lägenhet funderade vi lite över att vardagsrummet verkade så överstylat och inte framställdes på det sätt som det faktiskt använts, främst för att det huvudsakligen utgjordes av två soffor som stod mittemot varandra mitt i rummet. Det såg snyggt ut, men knappast särskilt praktiskt. Men alltså det HÄR tar ändå priset:

a95d9-3fc99-6a556-cee05-12315-19b64-b0994-d2c84.jpg


Vad är det tänkt att man ska göra där? Är det här någon slags specialsoffor som i själva verket gör något helt annat än att bara vara soffor? Så fula (sorry), och så fullständig malplacerade i ett så intetsägande, vitt rum!
 
När vi köpte vår lägenhet funderade vi lite över att vardagsrummet verkade så överstylat och inte framställdes på det sätt som det faktiskt använts, främst för att det huvudsakligen utgjordes av två soffor som stod mittemot varandra mitt i rummet. Det såg snyggt ut, men knappast särskilt praktiskt. Men alltså det HÄR tar ändå priset:

Visa bifogad fil 137187

Vad är det tänkt att man ska göra där? Är det här någon slags specialsoffor som i själva verket gör något helt annat än att bara vara soffor? Så fula (sorry), och så fullständig malplacerade i ett så intetsägande, vitt rum!

Man super, säger mina fördomar mig. Satt det inte en honda-skylt i sovrummet också?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp