Bukefalos 28 år!

Spänner mig

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Maybe

Jag har ett stort och rätt smärtsamt problem.
Det är såhär att när jag rider, så spänner jag mig oerhört mycket i högra axeln. När jag spänner mig så påverkas min högra arm, jag har absolut ingen styrka i den, ju mer jag försöker kämpa. Desto mer gör det ont. Jag försöker att slappna av, men det går inte!:crazy:

Vad ska jag göra för att bli av med det?
 
Sv: Spänner mig

rid med avslappningövningar ;)

hehe nej, men du kanske har råkat plockat på dig en spänning i axeln eller nacken. Kolla då upp detta.(jag har samma problem, fast i rygg och nacke tror jag)

Spänningar hos ryttaren orsakar ju även spänningar hos hästen :(
 
Sv: Spänner mig

tyvärr har jag inte kollat upp mig än, i med att hästen med har fått spänningar eller något så han är lite sne :o så jag tänkte att när han är fixad så ska jag försöka hunnit med mig med.

men det blir nog kiroprakt för både mig och pollen :)
 
Sv: Spänner mig

Går in under forumet hästmänniska där oxå ryttarhälsa inkluderas och söker på detta forum.
Skriv spänner axlarna så hittar du trådar i samma ämne

moderator
mysko
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag är ny här så vet inte om det är rätt underkategori. Men till min fråga/mitt problem. Jag har otroligt dålig balans, jag...
Svar
7
· Visningar
668
Senast: Elo
·
Hundhälsa Har inte haft tik förr och funderar över om allt är normalt ställt med min lilla tvååring som just nu har sitt fjärde löp. Under...
Svar
3
· Visningar
603
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag har fått ont i en arm. Trodde först det var träningsvärk, men när det inte gått över på över två veckor kontaktade jag vården. Jag...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
5 924
Senast: Wille
·
Hästhantering Hej, jag har en haflinger valack på tre år! Han har börjat explodera mer och mer de senaste ca 6 månaderna (innan var det inte alls...
Svar
8
· Visningar
1 523
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp