Spel för treåringar

Jamtland

Trådstartare
Stina har upptäckt tjusningen med spel. Hon har fn ett Lotto och ett Memory, vilka andra spel är lämpliga för treåringar?

Jenny
 
Sv: Spel för treåringar

"Stallet" tror jag spelet heter som Elin fick i julklapp av farmor.

Det är ett tärningspel, med färger istället för siffror, som kodar för olika djur. Det gäller att vara först med att fylla sitt stall med grisar, hästar, får mm.
 
Senast ändrad:
Sv: Spel för treåringar

Vi har ett som heter "Spökungar". Hon fick det i julas och vi spelar det fortfarande flera gånger i veckan. Det är snabbspelat, har enkla regler och är en bra väg in i hur man spelar spel med tärning, din och min tur osv.

BarnUNO spelar vi oxå ibland, med lite enklare regler. Gäller att följa färg eller siffra/bild.
 

Liknande trådar

Småbarn Har ni någon rekommendation om spel för tvååringar? Enda spelet som finns hemma i nuläget är Babblarnas memory.
Svar
11
· Visningar
1 090
Senast: Soapbubble
·
Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
459
Senast: Smoothi
·
Övr. Barn Androidspel till surfplatta alltså. Ska roa en snart 7åring som vuxit ifrån bolibompa. Tycker om memory, dinosaurier och superhjältar...
Svar
6
· Visningar
706
IT & mobiler Min femåring har önskan om att få Roblox att spela. Läser på internet att det inte finns någon yngre åldersgräns. Har förstått att det...
Svar
5
· Visningar
737
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp