Bukefalos 28 år!

@Gammeln naturligtvis kan din vän ha en sport-BH på sig. Dock är ett faktum att kläderna (oftast) kommer till sin rätt mer om man snyggar till hyllan så att säga. Det finns många snygga bygelfria BH:ar att köpa, även med pushupeffekt. Problemet är bara att har man en gång börjat använda dem så är det sjukt obekvämt att byta tillbaka till tortyrannordningarna med byglar.
Då är det ok då med sport bh. Sen skulle hon då ha en så där tajt sak vad det nu kallas. Är i ett stycke, ser ut som en klänning i kort kort men är väldigt tajt över höfter o rumpan ner mot låren. Oftast ser man tjejer som har den på sig ofta får dra ner den hela tiden då tyget åker upp över låren och då visar man lite för mycket :d.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
339
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 560
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Får man ha det? Ska göra slätröntgen imorgon och det står i papperna att jag inte ska ha smycken på mig men insåg just att bh:n kanske...
Svar
6
· Visningar
904
Senast: Zpunk
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 616
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp