Bukefalos 28 år!

Gammeln

Trådstartare
Visst är det ok att ha sport bh på sig när man går på fest. Men precis, det är inte jag som ska ha den på mig :p
 
Visst är det ok att ha sport bh på sig när man går på fest. Men precis, det är inte jag som ska ha den på mig :p
Det är helt ok att du har sport-BH både till vardags och fest. Jag har förstått att det är ett inte helt ovanligt problem med bröst på karlar nu för tiden så det kan ju finnas ett behov av BH även där. Testa om det inte räcker med A-kupa. ;)
 
Det är helt ok att du har sport-BH både till vardags och fest. Jag har förstått att det är ett inte helt ovanligt problem med bröst på karlar nu för tiden så det kan ju finnas ett behov av BH även där. Testa om det inte räcker med A-kupa. ;)
Tack för svaret :). Då ska jag framföra det
 
Och hur har val av underkläder betydelse...:cautious: vem ser dem under kläderna?

Nu får jag konstiga associationer om mingel i underkläder? :confused:
Ja det undrar jag också. Men hon som ska ha den på sig säger att den "lyser" igenom det yttersta plagget och då syns den, ja du vet. Jag sa, men gör det nått då
 
@Gammeln naturligtvis kan din vän ha en sport-BH på sig. Dock är ett faktum att kläderna (oftast) kommer till sin rätt mer om man snyggar till hyllan så att säga. Det finns många snygga bygelfria BH:ar att köpa, även med pushupeffekt. Problemet är bara att har man en gång börjat använda dem så är det sjukt obekvämt att byta tillbaka till tortyrannordningarna med byglar.
 
@Gammeln naturligtvis kan din vän ha en sport-BH på sig. Dock är ett faktum att kläderna (oftast) kommer till sin rätt mer om man snyggar till hyllan så att säga. Det finns många snygga bygelfria BH:ar att köpa, även med pushupeffekt. Problemet är bara att har man en gång börjat använda dem så är det sjukt obekvämt att byta tillbaka till tortyrannordningarna med byglar.

Jag har bara sport-bh:ar med byglar, så en sport-bh är ingen garanti för bygelfritt. :p
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
304
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 469
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Får man ha det? Ska göra slätröntgen imorgon och det står i papperna att jag inte ska ha smycken på mig men insåg just att bh:n kanske...
Svar
6
· Visningar
898
Senast: Zpunk
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 411
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp