Bukefalos 28 år!

Stängt tråd.

Status
Stängd för vidare inlägg.
C

Cronis

Varför blev min tråd stängd?
Ska inte moderator meddela när h*n stänger tråden?
 
Sv: Stängt tråd.

Men ge dig nu!! Detta hjälper inte, denna tråden kommer att spåra ur den med!! Du kommer ingen vart på detta sättet, har du inte märkt det?

Och du... jag har alltid uppfattat dig som en väldigt populär bukis som alla har koll på och tycker är rolig!! :idea: Visst, lite bitsk för ditt eget bästa många gånger men inte så farligt med det heller. Men detta tycker jag att du har gjort alldeles för stor grej av!! :crazy: Var det du som var Besviken1 eller? Började fundera lite över det igår...

Så snälla lägg ned det här nu!! *tittar strängt på*

//Julle- som gillar Cronis men inte fattar varför detta har fått så himla stora proportioner...
 
Sv: Stängt tråd.

Nej det är inte jag som är Besviken1, INTE Dolce&Gabbana heller! :mad:
 
Sv: Stängt tråd.

Men snälla människa - skaffa ett liv och lägg din energi på något vettigare! Hur orkar du bry dig!?
 
Sv: Stängt tråd.

"Hur man än vänder sig har man ändan bak." Jag tror vissa inte riktigt funderat på hur de vill ha det. Förlåt mig, jag visste inte att pajkastning och urspårade diskussioner var tillåtna IBLAND! :idea:

Moderatorerna behöver inte meddela när de stänger tråden, däremot kan jag göra det ibland av artighetsskäl. När anledningen är uppenbar brukar jag förutsätta att folk kan läsa reglerna själva.

Vill ni ha någon avstängd så föreslår jag att ni kontaktar Gunnar!

/Erica - moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I ett pressmeddelande från SWB meddelas att de väljer att stänga av en unghästutbildare i väntan på utredning. Personen anklagas, efter...
Svar
0
· Visningar
161
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En teknisk incident gör att Granngårdens butiker just nu är stängda. Det meddelar företaget under lördagseftermiddagen.
Svar
0
· Visningar
190
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ett grannbråk utbröt i Halmstad. En 35-årig man stängde av elen och en häst fick avlivas. – En man ska ha uttryckt vissa hot mot...
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Under bruksprovet förra året visade en hingst positivt vid ett dopingprov som togs. Hingstens betäckningslicens drogs direkt in – men nu...
Svar
2
· Visningar
1 668
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp