Bukefalos 28 år!

Stakethöjdsfråga!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stakethöjdsfråga!

Tänk på att trästaket inte får överstiga en viss höjd utan att du måste kolla med kommunen först. Vi ville ha ett 1.20 högt plank mot vägen men fick nobben av kommunen. Vi bor inte detaljplanerat (eller vad det nu kallas).
 
Sv: Stakethöjdsfråga!

Jepp, jag vet. Har för mig att man måste söka bygglov ifall man vill göra ett plank högre än 120 cm, eller om det var något högre? Har läst hur man kan komma undan utan bygglov, men minns såklart inte hur man skulle göra! Fast vi ska ju inte ha så högt i alla fall. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund När jag är inne på kontoret är mina tre hundar i en hundgård - en utomhusyta (delar av den under tak och delar helt öppet) som är...
Svar
3
· Visningar
1 002
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Vi har köpt hus på landet med ganska stor tomt, drygt 6000 kvadratmeter. Större delen är f.d. beteshage, så helt kal och tråkig, men det...
Svar
5
· Visningar
2 444
Senast: calm
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 782
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp