Star Stable

bubbelanna

Trådstartare
Hej, är det någon här som spelar StarStable.com? Jag tycker att det är jätteroligt och skulle vilja ha fler onlinevänner.
 
Sv: Star Stable

Hej,
Man kan göra en massa olika saker. Föst skapar man en egen gubbe och häst. Sen löser man uppdrag, tävlar, sköter hästen. Det finns butiker man kan handla hästgrejer i och så. Det är lite svårt att förklara men jag tycker att det är roligt och bättre än Howrse. Gå in och kolla man kan spela gratis www.starstable.com/se
 
Sv: Star Stable

Jag spelar inte spel som kostar massa pengar :p

Luckylapine.com och dogdayzz.com är allt man behöver :love:
 
Sv: Star Stable

Nej va tråkigt att de inte går att spela från en MAC:cry:

Men det finns en gratisversion, det är den jag spelar:)
 
Sv: Star Stable

Har provat det lite grann.
Gratis-versionen är ju lite hindrande, kan ex. inte hoppa hinder utan måste betala en avgift för spelet för att få den funktionen.

När jag väl gick igenom de första hubbarna med quests så blev det rätt mycket repetivit.. typ dagliga dailies som i WoW, vilket blir rätt tråkigt i längden.

Det är säkert kul för dem mindre, kan ha sitt eget "lag", och vara social med vänner mm.

För min del är det väl mer "allmänt uttråkad, kan väl logga in för att se vad som hänt", typ :p
 
Sv: Star Stable

Åh, vad har du nu lurat in mig i :D

Gillade det! Heter Petra Hawkhill med min fina springare Bluespot, vet inte hur man lägger till vänner men lägg gärna till mig! Gillar min hästs luftiga trav :p
 
Sv: Star Stable

Aha, kanske bara var nyhetens behag då, tyckte det var lite småkul... men surt att man inte ska få kunna hoppa! Humpf! :mad:
 
Provar väcka upp tråden utifall fler bukefalister spelar. Vilken server isåfall?
Jag provade spelet innan det lanserades och är periodare. Spelade även polluxspelen i yngre dagar :D
 
Jag har haft typ ETT uppdrag sen förrförra onsdagen. Att baka potatis :cool:
Innan det var det att bygga en onödig bro till Sydhoven.
 
Jag spelar! Är på fluffly unicorn. Kommer också ihåg att jag spelade spelet för läääänge sedan, är dock periodare jag med. Pga. den låga medelåldern och mitt period-beteende osv osv så spelar jag helt solo, är inte med i någon ridklubb och har inga vänner :angel::D
 
Men ALLA är ju på fluffy unicorn, varför är jag helt ensam på server 2? :cry:

Så går det, du får göra ett nytt konto ;) @GotAsecret

Samma skäl här, men det finns ju lite klubbar för äldre spelare @Fazeem Men då ska en ju söka femton månader i förväg, vara tacksam om någon hör av sig och vara inloggad varje torsdagkväll ungefär
 
Jag kan i alla fall byta server @Bluefish, men det kanske inte är alla som kan det? :o

Är vi tillräckligt många bukefalister kan vi skapa en buke-klubb, med kraven att det inte ska vara några krav :angel:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I en granskning har organisationen Sveriges Konsumenter tittat närmare på 40 av de mest populära spelen som går att ladda ner i Apples...
Svar
0
· Visningar
88
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I mer hardcore-orienterade spelkretsar tenderar vi tyvärr ofta att glömma bort mainstream-titlar, men den helsvenska stallsimulatorn...
Svar
0
· Visningar
77
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Med vilseledande valuta och köpuppmaningar försöker det populära onlinespelet Star stable få barn att spendera pengar. Det menar...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Anläggning Tankar kring Active stable? Någon som har det och hur tycker ni det fungerar? Hur tänker ni på sammansättningen av flocken kontra en...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 447
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp