Bukefalos 28 år!

Steg 2 i vår?

Sv: Steg 2 i vår?

Jag skulle ha gått den men sen de valde att ta den över 2 olika tillfällen så blir det lite svårt. Ganska jobbigt att åka från malmö till sthlm 2 gånger istället för en gång som förr.
 
Sv: Steg 2 i vår?

;) Vi betraktar knappast strömsholm som Stockholm häruppe...

Jag hade önskat en uppdelning och gärna på sommarlovet eftersom jag är lärare och inte har möjlighet att ta ledigt under terminerna, så dessa datum hade varit perfekta om inte det inte vore för att jag skall ha barn i juni...... så synd jag hade hoppats att kursen i vår hade gått i april.

Finns det datum satta för hösten också redan eller?
 
Sv: Steg 2 i vår?

Madde71 skrev:
;) Vi betraktar knappast strömsholm som Stockholm häruppe...

Jag hade önskat en uppdelning och gärna på sommarlovet eftersom jag är lärare och inte har möjlighet att ta ledigt under terminerna, så dessa datum hade varit perfekta om inte det inte vore för att jag skall ha barn i juni...... så synd jag hade hoppats att kursen i vår hade gått i april.

Finns det datum satta för hösten också redan eller?

Nää inget som jag har hittat iallafall..

Tycker också det är synd att kursen är vid två tillfällen, bor också en bra bit från strömsholm..
 
Sv: Steg 2 i vår?

Då ursäktar jag mig så mycket!!!
 

Liknande trådar

Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: co-SMAD4
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Arbetskonsulent E sa häromdagen att karriärcoach M har pratat enskilt med mig. Då blev jag lite "fiskmås", för det har jag inget minne...
Svar
1
· Visningar
172
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
368
Senast: IngelaH
·
Hästvård Hej har precis kokat första satsen av Carrageenörtet och slogs av att det blev som en stel pudding. Trodde det skulle vara lösare i...
Svar
8
· Visningar
554
Senast: Stålvilja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp