Stjärnkusken

trevligtjej86

Trådstartare
Gick in o såg att ingen startat upp en tråd om detta nya underhållningsprogram.
Handlar om några kändisar som ska lära sig köra trav.

Har precis börjat o vad tycker ni då? :)

Skratta gott när hästen frusta till o alla hoppa undan :).
 
Jag är varken intresserad av kändisarna eller av trav egentligen, men alltid roligt att se hästar på tv och de små ponnisarna var ju sjukt fina och söta! Jag kommer fortsätta att titta!
 
Shettisarna var ju underbara och jag blev grymt avundsjuk. Nästa gång ska det visst bli russ, jag som älskar russ! Kändisarna bryr jag mig däremot inte om.

Kan tillägga att jag bara såg bitar av programmet eftersom vi hade besök.
 
Jag har precis köpt mig en kallblodstravare som ska ridas in till sensommaren. Har varit halvblodsmänniska hela mitt liv så jag tittade för att få lite mer förståelse för hur travarna sköts/hanteras.
Tyckte programmet var skoj och tänker fortsätta titta :)
 
Kul att se hur engagerade vissa av deltagarna blev :) ! Man kunde verkligen se hur roligt de tyckte det var och hur glada de blev för "sina" ponnyer.

Mindre kul tyckte jag att det var att det förlorande laget fick stalljobb som straff... Det ingår ju också i högsta grad i hästeriet!

Kommer att fortsätta titta :) !
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har två hundar. 1 år och 1,5 år båda tikar. Den yngre är finnspets och den äldre blandras( labrador, golden, pudel och jackrussel)...
Svar
15
· Visningar
726
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 945
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: Nepenthe
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
794
Senast: Krumben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • GVFÖ 2024
  • Just nu funderar jag på... Del 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp