Bukefalos 28 år!

Stört beteende/störda människor.

karamelldrottningen

Trådstartare
För detta är väl ändå inte normalt? Att som vuxen människa hålla på med ja jag vet inte exakt med vad. Men förföljer inte kroppsligen längre men via mail och sms. Ena gången förlåtande och erbjuder guld och gröna skogar. Nästa gång skriva riktiga elakheter. Elaka saker om familjemedlemmar. Och taskiga grejer om mig. Och detta till min vän som inget svarar tack och lov. Men varför blanda in mig? Vad är problemet?

Jag tror att detta handlar om en mycket ensam människa som vill köpa sina vänner. Och eftersom ingen kan köpa mig så är jag ett hot. Jag står i vägen för den fantastiska vänskapen... Ja eller hur :grin:. De som känner mig vet nog om att så aldrig är fallet. Personen i fråga känner inte mig och kommer aldrig att göra det heller.

Vi bor nära och rör oss i samma kretsar. Jippi... Och min kompis blir så irriterad och det är verkligen förståeligt. Inge kul beteende. Får byta både nummer och mail pga detta.

Fler som varit med om samma sak?
 
Sv: Stört beteende/störda människor.

Skrev otydligt. Min kompis får byta nummer och mail pga detta. Inte jag. Men känns likväl irriterande då jag ofta nämns i mail/sms och då bara framstår jag som världens hemskaste människa. De gånger jag träffat personen har vi bara pratat som vanligt men nu känns det lääänge sedan. Jag vill bara att de (ja det är egentligen två personer-konstigt förhållande). ska lämna oss ifred.

Grundproblemet är att inte bli lämnad ifred.
 
Sv: Stört beteende/störda människor.

Vad gör polisen åt er anmälan då? Det verkar ju vara ett solklart fall av stalking.
 
Sv: Stört beteende/störda människor.

Åh, lata poliser är ju nästan det värsta som finns!

Nej, ni ska inte byta nummer. Ni ska vara som ni är och behålla det som är ert. Det är de andra människorna som ska skämmas och som ska gömma sig, inte ni.
 

Liknande trådar

Relationer Jag har ett "problem", ett annorlunda kanske. Grejen är den att jag är väldigt trevlig och positiv bland andra. Inte överdrivet utan...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
20 415
Senast: EmmaBovary
·
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 900
Senast: a1agnlju
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 466
Relationer Anonymt nick. Jag har en sak som skaver hos mig, och har gjort i många år. Nu värre än på länge då personen har börjat höra av sig...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 288
Senast: hermy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp