Bukefalos 28 år!

Stövlar till hösten

Jag har Hunterstövlar -rosa i stallet (:angel:) och svarta till vardags. Älskar dem! Så himla sköna... Hade mina i stallet hela förra vintern (som var hemskt blöt och äcklig). Nu ska jag bara investera i stövelstrumpor så är även denna vintern räddad.
 
Jag blir! :D Jag blev till och med leggad vid inköp av en trisslott för inte så längesen... :cautious:

Blir mitt misstag accepterat då?

Tja, det är väl dött lopp mellan dig (som var den enda som lydigt postade bild :laugh:) och @mooi som fortsätter pervomatning även efter @mandalaki fått sin gamla tumme ur (... Kostas...), så leggad vid köp av trisslott får dig nog ner från förstaplatsen i alla fall. :D
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Nu är jag intresserad av att höra hur ni hade gjort om ni var i min sits, samt era åsikter och hur ni resonerar kring det här med...
2
Svar
20
· Visningar
3 606
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 685
Senast: AlmostEasy
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
21 290
Senast: LenaH
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp