Bukefalos 28 år!

Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Lite dåligt att ridcenter som har morötter inte visas med den ikonen i listan...

Det har sin förklaring! För att det ska räknas att du har morötter i ditt RC måste du ha antalet boxplatser x 40 (eller 50?). Alltså - har du 10 boxar måste du ha minst 40 (eller 50!) morötter i lager. Detsamma med sörp, men antalet är 10 mindre än med morötter, alltså 30 eller 40 :p Förstod nån det där?

Ang UFO och ballonger - jag tror inte man kan få nåt annat UFO just nu?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*
Mest för att hitta hit igen:)
Jag är inte alls nöjd med ballongerna:mad: jag får ju knappt några.. var inloggad sent igår och fick en efter midnatt, så idag när jag vart inne har jag ju inte fått en enda:crazy:
Kan det ha att göra med att jag krängt av massa hästar tro? Helt värdelöst isf med tanke på att jag slösar upp alla åp just för att få en förbannad ballong:p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

En på byteshandeln som erbjuder Boreas utfall och letar efter Pandoras ask... :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Skriver lite för att hitta tillbaka :)

Har varit utomlands en vecka, ska försöka komma ikapp nu. Vad sjukt fort det går att hamna LÅNGT efter!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Verkar förresten som att problemet med att man loggas ut är fixat, åtminstone verkar det så för mig. Får hoppas att de har löst det :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*
KNappar för att hitta tillbaka!

För övrigt är jag sjukt trött på att spela nu... så jag tävlar Grand Prix, kollar ballongerna och loggar ut... typ
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Skriver för att hitta hit igen.

Det går lite segt nu i början. Spenderar en stor del av min vakna tid på Howrse, smått beroendeframkallande eller vad? Om en månad har jag väl kommit såpass långt att jag är trött på spelet. ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*kl*

Skriver mest för att hitta tillbaka till tråden. Mitt spelande ligger ganska mycket på is, har inte haft ork och intresse senaste tiden.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Ok. jag har nu fått en ballong med fyra ÅP! Vem vill ha? Först till kvarn! :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag vill gärna ha! :) Lägger till dig, heter FLikkans.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Tvärtemot er andra så har jag börjat få utloggningsproblem idag. Trist.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Jag trodde det hade löst sig, men jag har börjat få det igen.. :( Tycker de borde ha fixat det vid det här laget.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Även jag har börjat få lite problem med att jag loggas ut helt random ibland, sist var det när jag höll på att 100-bluppa en av mina hästar. Skumt.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

för mig verkar utloggningsproblemet vara löst för mig. Äntligen, hela helgen har jag blivit utloggad om jag var inaktiv i mer än 1 min. Nu kunde jag äta lunch utan att bli utloggad *woho*
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
120
Senast: Gunnar
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 460
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Hästnyheter Med fem olika ponnyer och en stor häst är 13-åriga Erla Argus den junior som gjort flest dressyrstarter för 2023. Förutom 92...
Svar
0
· Visningar
149
Senast: Gunnar
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 294
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp