Bukefalos 28 år!

Stora Howrsetråden - FEM

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Haha härligt :D Hoppas det fixar sig nu.

kl

Jag har en Filosofens sten som jag inte vet vad jag ska göra med... När brukar ni använda den? Känns onödigt att göra dem odödliga när hästarna blir bättre och bättre och man dessutom får pass när de dör om de blir gamla...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Byt den mot något annat du hellre vill ha? Som är värt lika mycket? :d
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

*KL*

Nu har jag också en ballong med ÅP! Först till kvarn ;) Lägg till mig om ni inte redan har mig på howrse: lanjri
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Byt den mot något annat du hellre vill ha? Som är värt lika mycket? :d

Skulle jag kunna göra förstås. Stenen är värd 3 pass vilket ju är ganska mycket. Kollade bytesmarknaden en sväng och såg nån som ville ha en sten mot en Apollons lyra... :rofl: Lite mer vill jag nog ha :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Ja det verkar inte bättre :p Men va fasen, nån gång ska hon väl ploppa ur sig en liten hornis :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

KL
jag söker akut filosofens sten :) kan ge MYCKET equus eller om du är intreserad av några av dom sm föremålen jag har just nu (har dock inte så jätte många just nu)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Skulle skicka men möttes av detta:
Du kan inte fortsätta...
Denna spelare kan inte längre ta emot något den här veckan.

Vad är det för töntigt? :eek:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Adrian Kolgjini sitter på leken med fem hästar till start när V75 avgörs på Åby. Ingen ur Jägersrotränarens kvintett ska räknas bort...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter För fem år sen levde Emilia Dexhav sitt drömliv. Hon skulle starta företag och leva på hästar. Men så ändrades allt. I en bilolycka...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 548
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Hästnyheter Med fem olika ponnyer och en stor häst är 13-åriga Erla Argus den junior som gjort flest dressyrstarter för 2023. Förutom 92...
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp